niedziela, 9 marca 2014

Rozdział 5.

                                               Przeczytajcie notatkę pod rozdziałem.
 **** Ranek, perspektywa Harry'ego****
Dziewczyny zostały na noc, ponieważ było późno i stwierdziliśmy, że nie ma sensu by jechały do domu.
Niall z samego rana do mnie przyszedł. Był trochę poddenerwowany.
-Hey stary, mam sprawę.
-Siema, też muszę pogadać, mów pierwszy.
-No bo ja się zakochałem.  Zakochałem się w........ Oli. Kiedy mnie pocałowała czułem, że ona też do mnie coś czuje.
Fiu... dobrze że nie w Klaudii, chyba nie wiem co wtedy bym zrobił.
-To super, ja właśnie w podobnej sprawie. Bo ja coś czuję do Klaudii. Jak graliśmy w butelkę ciągle się na mnie patrzyła. Raz nasze spojrzenia się spotkały i poczułem takie dziwne ciepło w środku.
-I jest sprawa, nie wiem jak powiedzieć chłopakom, by do niej nie stratowali.
Też się zastanawiałam, ale czekaj oni mają dziewczyny.
-A no fakt, zapomniałem.
-Dobra dzięki tylko nie mów nikomu okej?
-Jasne ty też nie mów.
-Ta rozmowa zostaje między nami.
-Zgoda.
***Perspektywa Klaudii***
Obudziłam się koło 11. Trochę się zdziwiłam, że nie byłam w swoim łóżku. Dopiero potem uświadomiłam sobie, że była impreza u chłopaków. Zeszłam na dół po wodę. Siedział tam już Niall,
-Hey, a ty nie śpisz?-spytał się blondyn.
-Hey, nie a ty?
-Muszę z tobą porozmawiać.
-Mam się bać?
-Nie chodzi, o Olę. No, bo wiesz wczoraj...Czy ona mnie trochę lubi?
Cholera, co ja mam mu powiedzieć. Tak, ona cię kocha.Nie mogę. Jeżeli on ją skrzywdzi jak Patryk?
-Tak lubi cię.
-A może ja już pójdę.
-A tak w ogóle czemu się pytasz?
-Yyyyy... nie ważne, sorki śpieszę się.
Dobra to było dziwne. Nie, muszę mu powiedzieć, bo znowu wszystko spieprzę.
-Nie,czekaj. Tylko jej nie mów.Ona,ona cie kocha.
-Tak?Dziękuje, bo ja też do niej coś czuję!!!
****************************************************************
Jak się wam podoba rozdział??? Jak nie będzie tu chociaż 6 komentarzy nie piszę 6 rozdziału. Powiem wam tylko, że za 1,5 rozdziału mocno się rozkręci.

7 komentarzy:

  1. wowwww superr

    OdpowiedzUsuń
  2. next szybkooo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nexta!!!! szybko!!!!!! długiego! masakra! zajebiste! czekam na nexta!! nie mogę się doczekać!!!!!! *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNE ! CZEKAM NA DALSZE CZĘŚCI !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ! Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń